باند سارقان حرفه‌ای احشام و اماکن دولتی دشتستان متلاشی شد 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان از انهدام باند هفت نفره سارقان حرفه‌ای سرقت احشام و اماکن دولتی دراین شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهدی روان به روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و اماکن دولتی در روستا‌های بخش شبانکاره و آبپخش شهرستان دشتستان، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان، با انجام تلاش‌های شبانه روزی موفق شدند باند ۷ نفره‌ای از سارقان احشام و اماکن را شناسایی، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های جداگانه بصورت ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس، به ۶ فقره سرقت احشام و اماکن اعتراف کردند و مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از آن‌ها کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد وفعلا هر هفت متهم روانه زندان برازجان شدند.

سرهنگ روان به عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده کارآگاهان مشخص شد سرقت‌هایی که از سوی این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری‌های با ضریب پایین امنیتی بوده، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم و موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.